Eind april was ik te gast in de podcast van Mirjan van der Meijden van Howto Hotspot en Making Systems Work.
Waar ik normaal de podcast na opname verder verwerk voor klanten zit ik nu een keer aan de andere kant van de spreekwoordelijke tafel.
In deze podcast aflevering hoor je hoe een technisch VA met allerlei verschillende klanten werkt en overzicht houdt.
Of zoals Mirjan zegt: "zich vastbijten als een tijger als de techniek niet meewerkt wisselt ze af met meer routine werkzaamheden voor haar klanten. Hoe ze het overzicht houdt, hoor je in deze aflevering. Maar ze deelt ook hoe ze laveert tussen in een team van een ondernemer werken en haar eigen business runnen".
Planning, orde en structuur zijn cruciaal voor een technisch VA, misschien wel voor elke VA.
Als ondernemer voel je dat misschien minder, maar als je frustratie voelt doordat het team op eilandjes werkt, de software die je koos meer kosten met zich meebrengt in plaats van besparingen, neem dan gerust contact op om te bespreken hoe ik je daarbij kan helpen door achter de schermen de basis op orde te brengen.